Advertisement

תקלה בסלקום - מנכ"ל סלקום: "התקלה קשה, אין צפי לתיקון" : תקלה נמצאת בטיפול והחברה תעדכן עד לפתרונה.

תקלה בסלקום - מנכ"ל סלקום: "התקלה קשה, אין צפי לתיקון" : תקלה נמצאת בטיפול והחברה תעדכן עד לפתרונה.. סלקום תוקנה התקלה בשידורי סלקום tv. התקלה החלה בלילה שבין שישי לשבת. גולן טלקום רוכבת על התשתית של סלקום, ולכן תקלה בסלקום משפיעה באופן ישיר. זיהיתם תקלה בתשתית החשמל או בעמודי החשמל, ניצוצות או קריעת כבל חשמל? אלפי לקוחות של סלקום נתקלו אתמול בבעיה:

לאתר סלקום הועלה הערב העמוד הרשמי אודות מכשיר הדגל של נוקיה, בתוספת התמחורים השונים ללקוחות. לפני 15 שנה אירעה בסלקום תקלה נרחבת שאיימה אז להביא התקלה הרחבה שמשפיעה על לקוחות סלקום מאז שעות הבוקר (רביעי) אינה התקלה המערכתית הראשונה שפקדה. כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות תקלה בסלקום באתר כלכליסט, האתר הכלכלי המוביל בישראל! עברת את מכסת הדיווחים היומית. כמו כן הם מתלוננים על זמני המתנה ממושכים במוקד.

מנכ"ל סלקום: "התקלה קשה, אין צפי לתיקון"
מנכ"ל סלקום: "התקלה קשה, אין צפי לתיקון" from www.ynet.co.il
עברת את מכסת הדיווחים היומית. לקוחות בסלקום tv התלוננו החל מאמש (א') על תקלה בשירות, במסגרתה התמונה על גבי המסך קופאת והמסך נהיה שחור. סלקום תוקנה התקלה בשידורי סלקום tv. זו, כנראה, הסיבה לכך שבפרטנר ובפלאפון רואים את התקלה בחומרה רבה. קריסה בחוות שרתים של סלקום אתר ערוץ הספורט הושבת למשך כמה שעות. תקלה נמצאת בטיפול והחברה תעדכן עד לפתרונה. סלקום היא קבוצת תקשורת ישראלית, החברה נוסדה בשנת 1994 על ידי דב תדמור ונכון לשנת 2015 היא חברת התקשורת הסלולרית הגדולה בישראל. תמיד לשירותכם, מרכז המידע והשירותים המקוונים.

בתמיכה בישום או לדיווח על תקלה ניתן לפנות למרכז התמיכה לפנייה כתובה למרכז התמיכה (מומלץ!) ניתן ללחוץ כאן.

לפני 15 שנה אירעה בסלקום תקלה נרחבת שאיימה אז להביא התקלה הרחבה שמשפיעה על לקוחות סלקום מאז שעות הבוקר (רביעי) אינה התקלה המערכתית הראשונה שפקדה. הלקוחות המתינו זמן ממושך בשירות הלקוחות הטלפוני כדי לקבל מענה. תקלה מסוג זו שהתרחשה בסלקום אפשרית בהחלט גם בחברות האחרות. ביום שישי הייתה בעיה נקודתית בסלקום והיא תוקנה. תקלה ברשת הסלולרית של סלקום גורמת ללקוחות החברה מכל איזורי הארץ לבעיות תקשורת. בעלת השליטה בחברה היא דיסקונט השקעות הנמצאת בשליטת אי די בי פיתוח. סלקום תוקנה התקלה בשידורי סלקום tv. תקלה בסלקום tv (צילום צילום מסך). כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות תקלה בסלקום באתר כלכליסט, האתר הכלכלי המוביל בישראל! ההודעה הרשמית בעמוד הפייסבוק של גולן טלקום: עברת את מכסת הדיווחים היומית. אלפי לקוחות של סלקום נתקלו אתמול בבעיה: הטלפון פשוט לא הוציא שיחות.

במסגרת התקלה בפרטנר, במשך כמה ימים חלק מהלקוחות לא הצליחו לקבל שיחות טלפון עקב תקלה בליבת הרשת של פרטנר. סלקום לרשת סלולרית והסכם שיתוף רשתות עם חברת גולן טלקום וחברת אקספון אילו חבילות סלולר יש בסלקום? עברת את מכסת הדיווחים היומית. לקוחות יקרים, בשל בעיות בסלקום, הרשת המארחת של גולן טלקום בנדידה פנים. סלקום תוקנה התקלה בשידורי סלקום tv.

תקלה בסלקום - Kattoni
תקלה בסלקום - Kattoni from lh5.googleusercontent.com
ההודעה הרשמית בעמוד הפייסבוק של גולן טלקום: בתמיכה בישום או לדיווח על תקלה ניתן לפנות למרכז התמיכה לפנייה כתובה למרכז התמיכה (מומלץ!) ניתן ללחוץ כאן. על איזה רשת פועלת סלקום? גם אני תקועה עם התקלה בסלקום. לקוחות יקרים, בשל בעיות בסלקום, הרשת המארחת של גולן טלקום בנדידה פנים. עברת את מכסת הדיווחים היומית. לאתר סלקום הועלה הערב העמוד הרשמי אודות מכשיר הדגל של נוקיה, בתוספת התמחורים השונים ללקוחות. ביום שישי הייתה בעיה נקודתית בסלקום והיא תוקנה.

בינתיים הסירה החברה את העמוד, אך לנו יש הוכחות.

גולן טלקום רוכבת על התשתית של סלקום, ולכן תקלה בסלקום משפיעה באופן ישיר. התקלה נמשכה רק מספר דקות (חדשות, צרכנות) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. לא נמצאו סניפים המתאימים לבקשתך. תקלה ברשת סלקום משפיעה על מנויי גולן טלקום, ובשעה האחרונה לקוחות של שתי החברות סובלים מקושי בהוצאה הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק. Celcom מציעה חבילות ללא הגבלה עם נפחי גלישה משתנים, דקות שיחה והודעות ללא. כמו כן הם מתלוננים על זמני המתנה ממושכים במוקד. השמועות על השקתו הקרובה בישראל של נוקיה n8 מקבלת חיזוק: כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות תקלה בסלקום באתר כלכליסט, האתר הכלכלי המוביל בישראל! תמיד לשירותכם, מרכז המידע והשירותים המקוונים. גולן טלקום לא ציינה כי התקלה. סלקום לרשת סלולרית והסכם שיתוף רשתות עם חברת גולן טלקום וחברת אקספון אילו חבילות סלולר יש בסלקום? בעלת השליטה בחברה היא דיסקונט השקעות הנמצאת בשליטת אי די בי פיתוח. ברוב, הטלוויזיות זה פתר את הבעיה, אם אצלך עדיין לא אז תנסה את הדבר הבא:

Celcom מציעה חבילות ללא הגבלה עם נפחי גלישה משתנים, דקות שיחה והודעות ללא. לאתר סלקום הועלה הערב העמוד הרשמי אודות מכשיר הדגל של נוקיה, בתוספת התמחורים השונים ללקוחות. הטלפון פשוט לא הוציא שיחות. תקלה חריפה בסלקום משפיעה על לקוחות גולן טלקום אקטואליק. התרחקו לפחות 15 מ' ממקור התקלה והודיעו לאיש צוות, או התקשרו ודווחו למוקד.

תקלה בסלקום - Kattoni
תקלה בסלקום - Kattoni from lh5.googleusercontent.com
לקוחות יקרים, בשל בעיות בסלקום, הרשת המארחת של גולן טלקום בנדידה פנים. במסגרת התקלה בפרטנר, במשך כמה ימים חלק מהלקוחות לא הצליחו לקבל שיחות טלפון עקב תקלה בליבת הרשת של פרטנר. תקלה נמצאת בטיפול והחברה תעדכן עד לפתרונה. המידע המוצג באתר משמש לידיעה וכשירות לנבחנים בלבד. סלקום לרשת סלולרית והסכם שיתוף רשתות עם חברת גולן טלקום וחברת אקספון אילו חבילות סלולר יש בסלקום? תקלה מסוג זו שהתרחשה בסלקום אפשרית בהחלט גם בחברות האחרות. לאחר 40 דקות המתנה נאמר לי בסלקום שיש תקלה הנדסית באזורים שלך. בתמיכה בישום או לדיווח על תקלה ניתן לפנות למרכז התמיכה לפנייה כתובה למרכז התמיכה (מומלץ!) ניתן ללחוץ כאן.

לפנינו עוד יום של נסיונות מילוט מספויילרים אההההה.

לקוחות סלקום מתלוננים שכבר כמה שעות שהם מתקשים לקבל שיחות. עברת את מכסת הדיווחים היומית. גולן טלקום רוכבת על התשתית של סלקום, ולכן תקלה בסלקום משפיעה באופן ישיר. תקלה מסוג זו שהתרחשה בסלקום אפשרית בהחלט גם בחברות האחרות. תוציא מהחשמל (פיזי עם הכבל) את הטלוויזיה למשך 10 דקות. תקלה ברשת הסלולרית של סלקום גורמת ללקוחות החברה מכל איזורי הארץ לבעיות תקשורת. תקלה בסלקום tv (צילום צילום מסך). תקלה בסלקום טיוי פגעה בחלק מהלקוחות. בינתיים הסירה החברה את העמוד, אך לנו יש הוכחות. סלקום tv, חלוץ שירותי הטלוויזיה האינטרנטיים בישראל, מושבת זה שעה ארוכה אצל חלק גדול מהלקוחות בשל תקלה שמונעת חיבור לשירות בעת הדלקת הממיר או החלפת ערוץ. סלקום לרשת סלולרית והסכם שיתוף רשתות עם חברת גולן טלקום וחברת אקספון אילו חבילות סלולר יש בסלקום? התקלה נמשכה רק מספר דקות (חדשות, צרכנות) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. סלקום היא קבוצת תקשורת ישראלית, החברה נוסדה בשנת 1994 על ידי דב תדמור ונכון לשנת 2015 היא חברת התקשורת הסלולרית הגדולה בישראל.

Posting Komentar

0 Komentar